اس ام اس دلتنگی


پیامک 123


وقتی که تنگه غروب بارون به شیشه میزنه
همه غصه های دنیا توی سینه ی منه
توی قطره های بارون میشکنه بغض صدام
دیگه غیر از یه دونه پنجره هیچی نمیخوام

 

اس ام اس جدایی

پشت این پنجره میشینمو آواز میخونم
منتظر واسه رسیدنت توی بارون میمونم
زیر بارون انتظارت رنگ تازه یی داره
منم عاشقترم انگار وقتی بارون میباره

 

اس ام اس جدایی

همچنان
به صدای قدم‌هایی
گوش سپرده‌ام
که نزدیک می‌شوند و
نمی‌رسند
دور می‌شوند و
نمی‌روند

 

اس ام اس جدایی

غربت آن نیست که تنها باشی
فارغ از فتنه ی فردا باشی
غربت آن است که چون قطره ی آب
دم به دم، در پی دریا باشی
غربت آن است که مثل من و دل
در میان همه کس یکه و تنها باشی

 

,, ,   ,

اس ام اس عاشقانه ۹۰

اس ام اس عاشقانه

 

من که از کوی تو بیرون نرود پای خیالم!
نکند فرق به حالم
چه برانی
چه بخوانی
چه به اوجم برسانی
چه به خاکم بکشانی
نه من آنم که برنجم
نه تو آنی که برانی
اس ام اس عاشقانه
قصه ار هنجره ایست که گره خورده به بغض
یکطرف خاطره ها ، یکطرف فاصله ها
در همه آوازها حرف آخر زیباست
آخرین حرف تو چیست؟که به آن تکیه کنم؟
حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست

 

اس ام اس عاشقانه

 

گشته در رویش نگاهم محو
گشته در چشمم نگاهش مات
بـاز هم او را تـوانم دید؟
آه! کِی دیگر؟ کــجا؟ هیهات …

اس ام اس عاشقانه

دنیا ….
دلم میخواست خدا این تلخ کامگی های بی هنگام را بس میکرد
نمیگویم پرستوی زمان را در قفس میکرد
نمیگویم به هر کس بخت و عمر جاودان میداد
نمیگویم به هر کس عیش و نوش رایگان میداد
همین چند روز هستی را امان میداد
دلش را ناله ی تلخ سیه روزان تکان میداد

 

, , , ,, ,

اس ام اس های دلتنگی

اس ام اس دلتنگی

 

دل تنگم! مزن سنگم! توانم نیست
آری! آشیانم نیست!
یار مهربانم نیست!
بی جرم از برم دامن کشیده است او
من خود، زخمی ام زین غم
مزن سنگم دل تنها! مزن سنگم!

اس ام اس دلتنگی

افسانه ها را رها کن
دوری و دوستی کدام است؟؟
فاصله هایند که عشق را می بلعند …
تو اگر نباشی……..
دیگری جایت را پر میکند!!
به همین سادگی.!!!

 

اس ام اس دلتنگی

اگر دل کندن آسان بود، فرهاد بجای کوه، دل می کند . .

 

اس ام اس دلتنگی

برایش قصه گفتم دوش، تا شاید بیاساید
نگاهش همچنان سنگین به لبهایم
هر از چندی به من می گفت:
“یارم کو؟ برایم قصه او گو!

 

اس ام اس دلتنگی

 

کاش ! کمی از دیوانگی من سهم تو بود … تا این قدر منطقت را به رخم نمی کشیدی !

اس ام اس دلتنگی

برای شنیدن صدایی که دوستش میداری همین لحظه هم بسیار دیر است، افسوس خواهی خورد زمانی را که آن سوی سیم ها کسی بی احساس میگوید..
برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر مقدور نمی باشد.

 

اس ام اس دلتنگی

تو کیستی؟
هان؟
یادم آمد
تو همانی که روزی با پاهایت آمدی
و نماندی و رفتی!
و من..
من همانم
که روزی با دلم آمدم
و ماندم و ماندم و ماندم….

اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلتنگی اس ام اس جدایی اس ام اس غمگین عاشقانه اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اس دلتنگی جدید

اس ام اس زیبا

اس ام اس عاشقانه
من نه عاشق بودم
و نه محتاج نگاهی…
که بلغزد بر من،
من خودم بودم و …
یک حس غریب ..
که به صد عشق و هوس می‌ارزید!!!

 

 

اس ام اس عاشقانه

تنها گرگها نیستند که لباس میش می پوشند
گاهی پرستوها هم لباس مرغ عشق برتن می کنند..
عاشق که شدی کوچ میکنند..

 

 

اس ام اس عاشقانه

ﺭﻭﺣﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﺮﻭﺩ…
ﯾﮏ ﮔﻮﺷﻪ ﺑﻨﺸﯿﻨﺪ….
ﭘﺸﺘﺶ ﺭﺍ ﺑﮑﻨﺪ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ…
ﭘﺎﻫﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﺑﻐﻞ ﮐﻨﺪ
ﻭ ﺑﻠﻨﺪ ﺑﻠﻨﺪ ﺑﮕﻮﯾﺪ:ﻣﻦ ﺩﯾﮕــﺮ​ ﺑﺎﺯﯼ
ﻧﻤﯿﮑـــﻨﻢ

 

اس ام اس عاشقانه

آنکه دستور زبان عشق را
بی گزاره در نهاد ما نهاد
خوب می دانست تیغ تیز را
در کف مستی نمی بایست داد

 

اس ام اس عاشقانه

دربه‌درتر از باد زیستم
در سرزمینی که گیاهی در آن نمی‌روید.

 

اس ام اس عاشقانه

ای تیزخرامان!
لنگیِ پای من…
از ناهمواریِ راهِ شما بود.
احمد شاملو

 

 

اس ام اس عاشقانه

همیشه سبز می خشکد
همیشه ساده می بازد
همیشه لشکر اندوه
به قلب ساده می تازد

 

 

, , , ,, ,

اس ام اس عاشقانه غمگین

اس ام اس عاشقانه

 

اواز یک چلچله در مرگ من.
شاید لبخند تو باشد.
لبخندی که در زیر مشکی پوشت به کفنم خواهی زد.
کفنی که به یاد تو دوختم.
تا تو مرا در قامت یک قامت ببینی.
نه در تجسم یک تابوت..!
سام
اس ام اس عاشقانه
رفیق راهی و از نیمه راه می گویی
وداع با من بی تکیه گاه می گویی

میان این همه آدم، میان این همه اسم
همیشه نام مرا اشتباه می گویی

اس ام اس عاشقانه

به اعتبار چه آیینه ای، عزیز دلم
به هرکه می رسی از اشک و آه می گویی

دلم به نیم نگاهی خوش است، اما تو
به این ملامت سنگین، نگاه می گویی؟

اس ام اس عاشقانه

هنوز حوصلهء عشق در رگم جاری است
نمرده ام که غمت را به چاه می گویی

اس ام اس عاشقانه

دلم برای شکستن هنوز کوچک بود
و منتهای غمش خواب یک عروسک بود
درون کوچه ی تردید باز گمشده بود
گناه از تو و من بود ؛ دل که کودک بود

اس ام اس عاشقانه

دوباره پیدا شد و دستهایش پر بود
ز سیب های محبت که صاف و بی لک بود
و یک سبد گل لبخند و یک بغل آواز
و نقش چشم تو ، بر برگ دفترش حک بود

اس ام اس عاشقانه

تو رفتی و دل من از هجوم درد شکست
و دل برای شکستن چقدر کوچک بود

اس ام اس عاشقانه

بیزارم از این خواب ها
که هر شب مرا به آغوش تو می آورند
و صبح …
با اشک
از تو جدایم می کنند …

اس ام اس عاشقانه

بیا با هم خانه‌ای بسازیم
بی‌هیچ دری به بیرون
تنها دریچه‌ای کافی‌ست
تا به خیابان نگاه کنیم و بخندیم
به این زندانی‌های سرگردان

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه غمگین مطلب برای فیس بوک اشعار عاشقانه اس ام اس عاشقانه غم انگیز

اس ام اس دلتنگی عاشقانه

اس ام اس دلتنگی
درست است که من
همیشه از نگاه نادرست و طعنه تاریک ترسیده ام
درست است که زیر بوته باد سر بر خشت خالی نهاده ام
درست است که طاقت تشنگی در من نیست
اما با این همه گمان مبر که در برودت این بادها خواهم برید !

 

اس ام اس دلتنگی
این بار تو بگو که “دوستت دارم“….
نترس…..
من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید…..

اس ام اس دلتنگی

 

چنگیز می شوم که سلاخی کنم تمام دیروزهای قشنگم را
که بتازم بر تمام قاصدکهای مهاجری که از تو خبر می آورند …
امروز با همه ی دنیا قهرم
اما تو صدایم کن برمی گردم . . .
سادگی کودکانه ام را می بینی؟!!!!!

اس ام اس دلتنگی

 

چه خوش خیال بودم….
که همیشه فکر می کردم در قلب تو محکومم…….
به حبس ابد!!
به یکباره جا خوردم…..
وقتی زندانبان به یکباره بر سرم فریاد زد….
……هی…
تو….
آزادی!….
و صدای گام های غریبه ای که به سلول من می آمد…..!!!

اس ام اس دلتنگی

 

بے تـــــو
چشـــــم دیدن
چیــزهایے را که
با تـــــــو
دیده ام را نــــدارم

اس ام اس دلتنگی

 

حرفهایم را تعبیر میکنی ، سکوتم را تفسیر ، دیروزم را فراموش ، فردایم را پیشگویی، به نبودنم مشکوکی ، در بودنم مردد ، از هیچ گلایه میسازی ، از همه چیز بهانه ..

من کجای این نمایشم ؟

اس ام اس دلتنگی

 

هوای تو؛ از دود سیگارم هم مضر تر است…
دود سیگار به سرفه‌ام می‌اندازد، هوای تو به گریه ام !!!

اس ام اس دلتنگی

 

عاشقانه هایی که برایت مینویسم
مثل آن چای هایی هستند که خورده نمیشوند!
یخ میکنند و باید دور ریخت!
فنجانت را بده دوباره پر کنم..

اس ام اس دلتنگی

 

نمی دونم چرا چیزای تلخ این همه طرفدار دارن
شراب
قهوه
شکلات
زیتون
روزگار

تـــــو . . .

اس ام اس دلتنگی

 

مثل کشیدن کبریت در باد دیدنت دشوار است؛من به معجزه عشق ایمان دارم می کشم آخرین دانه کبریتم را هر چه بادا باد!

اس ام اس دلتنگی

 

اس ام اس دلتنگی اس ام اس جدایی اس ام اس غمگین عاشقانه اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اس دلتنگی جدید

اس ام اس دلتنگی جدید

اس ام اس دلتنگی جدید

گاهی پروانه ها هم
اشتباه عاشق میشوند
بجای شمع
گرد چراغهای بی احساس خیابان میمیرند …!

اس ام اس دلتنگی جدید

ای روزهای خوب که در راهید!
‌ای جاده‌‌های گم شده در مه‌!
ای روزهای سخت ادامه!
از پشت لحظه‌ها به در آیید!
این روزها که می‌گذرد،هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟
قصر امین پور

اس ام اس دلتنگی جدید

فاصله
یا تو
چه فرقی می کند ؟
هر دو مرا یاد یک چیز می اندازد
تنهایی …!

اس ام اس دلتنگی جدید

اگر خیلی مهربان شود ،
ورق می زند.
ولی اغلب،
آدم را مچاله می کند،
روزگار……..!

اس ام اس دلتنگی جدید

ای کاش با عشق نمی آمدی
تا با دلزدگی بروی
ای کاش
دوستانه می آمدی
تا سلامی بگویی ، احوالی بپرسی
درددلی بکنی
چای نعناع بنوشی ، سیگاری با دود سبز بکشی
بوسه ای گرم بر گونه ام بزنی
و بروی…
حال که اینچنین سرد می روی
یادت باشد چیزی به جا نگذاری
مبادا برگردی وَ
اشکهایم را ببینی….

اس ام اس دلتنگی جدید

بوی ربنای تـــــــو
ماه دل تنگی های من
افطار می کنم خاطرات نبودنت را …!!!

اس ام اس دلتنگی جدید

من مُرده ام ..
به نسیم خاطره ای ، گاهی تکانی می خورم …
همین !!!!

اس ام اس دلتنگی جدید

یادت باشه دیگر یادت نیستم
گاهی دست ” خـــودم ” را می گیرم…
می برم هوا خوری…
” یــاد ” تو هم که همه جا با من است…
تنهایی ” هم که پا به پایم میدود…
میبینی…؟
وقتی که نیستی هم
جمعمان جمع است…

اس ام اس دلتنگی جدید

آنکه رفت… به حرمت آنچه با خود برد حق بازگشت ندارد
رفتنت مردانه نبود, لااقل مرد باش و برنگرد!

اس ام اس دلتنگی جدید

دیگر هوای برگرداندنت را ندارم
هر جا که دلت می خواهد بــــرو !
فقط آرزو میکنم وقتی دوباره هوای من به سرت زد
انقدر آسمان دلت بگیرد
که با هزار شب گریه چشمانت باز هم آرام نگیری…

اس ام اس دلتنگی جدید

می خندم !
دیگر تب هم ندارم
داغ هم نیستم
دیگر به یاد تو هم نیستم
سرد شده ام
……سرد سرد …
می ترسم
شاید دق کرده ام
کسی چه می داند !!!

اس ام اس دلتنگی جدید

با من بمان این روزها
با من که تنها مانده ام
تقدیر خود را خط به خط
در چشمهایت خوانده ام
این روزها با من بمان
این روزها عاشق ترم
این روزها یاد تو را
با خود به رویا میبرم
مهشید

اس ام اس دلتنگی جدید

دیگر احتیاط لازم نیست
شکستنی ها شکست
هر جور مایلید حمل کنید!!!

اس ام اس دلتنگی جدید

هر کی که بهت گفت دوست دارم ،
باور نکن ،
خیلی ها میگن بارون رو دوست داریم
ولی با چتر میرن زیرش..

اس ام اس دلتنگی جدید

اس ام اس دلتنگی جدید اس ام اس دلتنگی اس ام اس دلتنگی عاشقانه اس ام اس دلتنگی ۹۰

اس ام اس دلتنگی جدید

اس ام اس دلتنگی

 

من به اندازه ی چشمان توغمگین ماندم…
و به اندازه ی هر برق نگاهت نگران
تو به اندازه ی تنهایی من شاد بمان

 

اس ام اس دلتنگی

 

دلم پرواز می خواهد،
دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد
دلم آواز می خواهد،
دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد
دلم بی رنگ و بی روح است
دلم نقاشی یک قلب پر احساس می خواهد!

 

اس ام اس دلتنگی

 

چند ستاره بارانِ دیگر به انتظارت بنشینم
تا با کوله باری از خاطره از جادهء فاصله ها برگردی

خسته ام از هرچه آسمانِِ بارانی
دلم یک نفس آرامش
یک رویایِ آفتابی میخواهد

اس ام اس دلتنگی
کجایِ این غبارِ سکوت گم شدی که حتی نگاهت اینچنین نا آشناست
چند بهارِ دیگر به انتظارت بنشینم
این سالِ کبیسهء تنهایی چه بی انتهاست
چه طولانیست

چشمانت آتش به جانِ کدام راه گم کرده ای میزند باز
که از حرارتش دلِ بی قرارِ من اینگونه میسوزد
چند نگاهِ خستهء دیگر به انتظارت بنشینم
چند شبانه
چند عاشقانه
سبا

اس ام اس دلتنگی

 

تو می خندی و می روی
و من به یاد درد خنده هایت
چه خنده دار درد می کشم

اس ام اس دلتنگی جدید اس ام اس دلتنگی اس ام اس دلتنگی عاشقانه اس ام اس دلتنگی ۹۰

اس ام اس خیانت ۹۰

اس ام اس خیانت 90

من مورچه ای رو مسخره می کردم که سال ها عاشق یک تفاله ی چایی بود
خودم رو فراموش کردم که زمانی عاشق آشغالی بودم که فکر می کردم آدمه !

اس ام اس خیانت 90

با عشق به من به من خیانت کردی
دل دادم و تو رد امانت کردی
رفتی و چه آسوده ز من دل کندی
هر دو قلمت خورد اگر برگردی !

اس ام اس خیانت 90

به تو نفرین! به تو نفرین!
که فصل مرگ ما بودی
که ما اهل بهاریمو تو پاییزی و نابودی!

اس ام اس خیانت 90

نفرین به من که پرپرت نکردم
مثله خودم در به درت نکردم
نفرین به تو که باورم نکردی
عاشق شدم عاشقترم نکردی

اس ام اس خیانت 90

هرکس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند
هرکس که نداند و نخواهد که بداند
حیف است چنین جانوری زنده بماند !

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,ساعت 16:15 توسط حمیدرضا| |


Power By: LoxBlog.Com